Subject: FW: Hambaravide hulk eestis?
From: "Tervisekassa Info" <[email-masked]>
To: "x Terviseamet info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 13:55:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan pöördumise.

Parimat soovides

<https://www.haigekassa.ee/sites/default/files/TervisekassaLogoBlacksmall.
jpg>

 <https://www.haigekassa.ee/sites/default/files/Sigantuur/spacer.jpg>

PILLE SÕÕRDE
Tervisekassa

T:+372 669 6630
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Liivalaia 36, Tallinn 10132
 <https://www.facebook.com/haigekassa/>   <https://www.haigekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.haigekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui
olete saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning
kustutage kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

From: Mari Rõuk <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 1:50 PM
To: Tervisekassa Info <[email-masked]>
Subject: Hambaravide hulk eestis?

Mõnedele selle sõnumi saanud inimestele ei saadeta aadressilt
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

Lgp. Tervisekassa.

Pöördun Teie poole ettevõttest Belekox OÜ. Meil on Teile küsimused millele
soovivad vastust meie koostööpartnerid Lõuna-Koreast:

Kui palju hambaravisid ja hambakliinikuid on Eestis?

Kui palju on implantoloogiaga tegelevaid kliinikuid Eestis?

Kui palju on Eestis Implantolooge?

Tervitades ja parimat soovides:
Mari Rõuk
Osstem Estonia/Belekox OÜ
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
tel: <tel:+372> +372 5466 5915